Slovo

od Abdrushina pro ducha

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


Postranní lišta

odpovedi:odpoved18

18. Dítka Boží.

Otázka:

Abdrushin říká, že není každý člověk dítětem Božím, ačkoliv stojí přece psáno, že každý člověk dědictvím je v sobě dítětem Božím a proto má nárok na království Boží. Chce to Abdrushin popřít?

Odpověď:

Každý nezměněný zápis skutečného poselství Božího bude se vždy krýti s mými vývody. Tak také zde. Není v tom žádného rozporu. Jen váš názor je trochu jednostranný. Výrok přece potvrzuje pravdivost mých vysvětlení velmi zřetelně.

Míti dědictví, neznamená nic jiného, než nést v sobě schopnosti v důsledku duchovního původu. Jakmile však člověk chce uplatnit nároky z tohoto dědictví, chce tedy vejít do duchovní říše, pak je i zde, jako všude na zemi, zapotřebí důkazu; poněvadž každé uplatňování práv a nároků podmiňuje současně provedení důkazu.

Důkaz může být podán pouze tím, že tyto přinesené schopnosti byly rozvinuty; jiný důkaz se pro to nepřipouští. Jenom v uplatnění těchto schopností k tomu daných, jest důkaz podán. Uskuteční-li se to, pak se lidský duch také stal dítětem Božím, které jest schopno vejít do jeho říše. Jedno vyplývá zcela samočinně z druhého, neboť hotový vývoj jest také současně silou, která zcela automaticky otvírá bránu k této říši radosti. Jestliže však člověk nevyvinul schopnosti v tomto směru mu dané, tedy své dědictví, nemůže pak také uplatňovati svůj nárok a nemůže vejít do říše Boží, a proto se nemůže také stát dítětem Božím, poněvadž zahrabal hřivnu a neuložil ji tak, aby nesla užitek.

Ve slovech není tedy žádného rozporu, nýbrž jen důkaz správnosti mých slov.

odpovedi/odpoved18.txt · Poslední úprava: 27.10.2014 09:44 autor: Marek Ištvánek